Irakurketa Erraza. Bibliografia euskaraz

Euskaraz sortuak

Izagirre, Ander. Txernobil txiki bat etxe bakoitzean. Gaumin, 2014

Morillo, Fernando. Santiago Bidearen Misterioa. Gaumin, 2014

Martinez, Laida. Max Bilbon bizi da. Bilboko Udala, 2014

Goitiz, Onintze. Amaia udalekuetan. Gaumin, 2015.

Martinez, Laida. Erdi Aroko egunak. Gaumin, 2015.

Martinez, Laida. Max oporretan doa. Ediciones Beta, 2015.

Morillo, Fernando. Ixtebe Pellot, azken kortsarioa. Gaumin, 2016.

Arana, Aitor. Atejolea eta izaki misteriotsua. Gaumin, 2017.

 

Katalanetik euskarara ekarriak

Flores Pallarés, Montse. Rif mendietako ura. Gaumin, 2014

Martí Constans, Núria. Traizioa lakuan. Gaumin, 2014